Τετάρτη 6 Απριλίου 2016

Αποχαιρετισμός του Σεβασμιότατου κκ Νικολάου Καλωσόρισμα του νέου Σεβασμιότατου κκ Γεωργίου Η ανάπτυξη του «τριμμένου ράσου» Από τον οικονομολόγο & αυτοδιοικητικό Βαγγέλη Κατσιφό

Αποχαιρετισμός του Σεβασμιότατου κκ Νικολάου
Καλωσόρισμα του νέου Σεβασμιότατου κκ Γεωργίου
Η ανάπτυξη του «τριμμένου ράσου»
Από τον οικονομολόγο & αυτοδιοικητικό Βαγγέλη Κατσιφό, Απρ 2016
1. Ως αυτοδιοικητικός ιδεολόγος & τεχνοκράτης, που θέλω να πράττω και να
υπηρετώ την αλήθεια, την τιμιότητα, τη διαφάνεια, το διάλογο, την αυτοδιοικητική
& αναπτυξιακή προοπτική των Αγράφων, πιστεύω να εκφράζω με τα παρακάτω
100δες καλοπροαίρετους αιρετούς & χιλιάδες καλοσυνάτους πατριώτες μου.
2. Όλοι μαζί ευχαριστούμε με ευλάβεια τον Σεβασμιότατο κκ Νικόλαο για την 37ετή
σεμνή & επαινετή διακονία του στην πνευματική και τοπική ανάπτυξη των χωριών
μας, ευχόμαστε υγεία και έτη πολλά. Η ποιμαντορία του θα αποτελεί «πνευματικόν
καταπίστευμα δια τους διακονούντες τον τόπο», ως έλεγε σε πολιτιστικά συνέδρια,
αλλά πολλοί από εμάς «φωνή βοώντος εν τη ερήμω», Τον χορτάσαμε υποκρισία
& φαρισαϊσμό από τα μικρόφωνα. Θα Του είμαι πάντα ο ευγνώμων φίλος του «ο
Ευάγγελος εξ Αγράφων» (όπως με προσφωνούσε).
3. Όλοι μαζί καλωσορίζουμε τον νέο ΑΞΙΟ Μητροπολίτη μας κκ Γεώργιο, «χάριτι το
ν Τριάδι προσκυνουμένου Θεο », του ευχόμαστε επιτυχή ποιμαντορία της
Ευρυτανίας μας. Ο Πανάγαθος να του χαρίζει υγεία και δύναμη στο δύσκολο και
όμορφο έργο του για το Θεό και τους ανθρώπους, για ελπίδα στη λαίλαπα της
διαχρονικής κατεστημένης κοινωνικής πνευματικής κρίσης.
4. Σεβασμιότατε, δεν είμαι με μακρύς σταυρούς, δεν πιάνω το ψαλτήρι, δεν
στριμώχνομαι για θέση, δεν επιδεικνύομαι χωρίς νου, ψυχή & γνώσεις μαζί, αλλά
από τα 35 χρόνια στέλεχος της Αγροτικής τράπεζας & 25 αυτοδιοικητικός, σεμνά
και ταπεινά σας μεταφέρω μηνύματα για την τοπική κοινωνία, ειδικά για εμάς τους
αιρετούς, που κάποιοι είναι το όπιο της πνευματικής κατάντιας, πνευματικής
πυρκαγιάς κατά γέροντα Παϊσιο, και τις γνώσεις μου για την Ελληνική κρίση.
5. Καλοπροαίρετα & ανιδιοτελώς με πολλούς Αγραφιώτες αιρετούς & συνδημότες,
με σεβασμό & αγάπη, χωρίς υποκρισία & αυλοκολακείες, θα είμαστε ηθικά δίπλα
Σας, για όποια συμβολή μας στην πνευματική ανάσταση της κοινωνίας μας, από
την κρίση των αρχών και αξιών του Χριστού μας, από την κρίση των θεσμών, της
τιμιότητας και διαφάνειας, για την αξιοπρέπεια του ανθρώπου.
6. Η ανάπτυξη «του τριμμένου ράσου». Με παρρησία, αναγνωρίζουμε τη διαχρονική
προσφορά του φτωχού «τριμμένου ράσου», το «χτύπημα της καμπάνας», στις
ισχυρές αξίες της παράδοσης & στην ανάπτυξη των χωριών μας, που είναι
πολλαπλάσια αυτής που κατάφερε η ισχυρή και «διεφθαρμένη» πολιτεία της μίζας
& της διαφθοράς, με την διαπλεκόμενη και «μη βιώσιμη» οικονομία της ανεργίας &
της φτώχειας, δηλ. η ανάπτυξη 10ετιών που καταφέραμε όλοι εμείς οι ισχυροί
μηχανισμοί σε χρήμα & υπαλλήλους (βουλευτές, νομάρχες, δήμαρχοι),
υπολείπεται αυτής του φτωχού «τριμμένου ράσου». Σε κάθε Αγραφοχώρι μας οι
περισσότεροι επισκέπτες προκύπτουν από τις θείες λειτουργίες & τις τοπικές
γιορτές. Πατριώτες μου, φανταστείτε το χωριό σας χωρίς τον θεσμό «παππάς».
7. Ο θρησκευτικός τουρισμός (προσκυνηματικός, τελετουργικός, μυστηρίων,..)
υπάρχει ήδη. Ο πρώτος που μας ταιριάζει και μπορεί γρήγορα να αναπτυχθεί, με
δίκτυα «Εκκλησίες Αγράφων- Εκκλησίες Πόλεων- ΜΜΕ- το Κοινωνικό κεφάλαιο
-Δήμος Αγράφων», προσέλευση πιστών, τέλεση μυστηρίων από ετεροδημότες &
φίλους, τουρίστες,…. Μικρογραφία του θρησκευτικού τουρισμού και θρησκευτικού
ξενώνα (που θα κάναμε το 2003, η 2007 στην Αγία Παρασκευή Βραγγιανών) είναι
ο γέροντας παππαΠάνος με τον μικρό ξενώνα της Παναγίας στο Βαλάρι. Ο Δήμος
μας μπορεί άνετα να κάνει σήμερα, εγγύηση η δύναμη του θρησκευτικού
συναισθήματος, το Ελληνομουσείο Αγράφων, τα 9 ματαβυζαντινά μνημεία στον
πρώην Δήμο Αγράφων (που τα σώσαμε), τα 10 μνημεία των άλλων Δ.Ε, αλλά με
προϋπόθεση τίμιοι, ικανοί, εργατικοί, και «όραμα» τον αγρ(αφ)οτουρισμό.
8. Σεβασμιότατε, έρχεστε στη «Χώρα» Ευρυτανία των 12 χιλ.μόνιμων κατοίκων. Οι
απλοί πατριώτες μου «όμορφος κόσμος ηθικός, αγγελικά πλασμένος,…», είναι; αν
ζούσε σήμερα ο Σολωμός τι θα έλεγε !;!;!; Όμως, πολλοί από εμάς «τη λαϊκή
εξουσία» φαρισαϊσμός, αυλοκόλακες, δουλικότητα, υποκρισία, δήθεν πολιτικές
κόντρες. Αυτοδιοικητικο-πολιτικό σύστημα διαπλοκής από 10ετίες. Πολλοί αιρετοί
& υπάλληλοι (& επαγγελματίες) «έστησαν» σύστημα ελέγχου των πάντων, «με
πιασμένα τα περάσματα» ως, λειτουργούς δημοσίου, παραπλάνηση δικαιοσύνης,
ψευτομάρτυρες, αλληλέγγυοι διαφθοράς, δ/ντές υπηρεσιών, ταμιακές υπηρεσίες,
δημοτικές επιτροπές, κάθε είδους επιτροπές,…, μέχρι μέλη εκκλησιαστικών
επιτροπών. Τα αιρετο-εργολαβικά συμφέροντα συνεχίζουν στην τρελή χαρά, αλλά
έχασαν το μέτρο & την ηθική. [Παραδείγματα: Φεβρ 2016, υπόδειξη στην Ιερά
Σύνοδο για Μητροπολίτη στη χώρα τους (Σας ζητάμε συγνώμη ως απόλυτη
πλειοψηφία των Αγράφων). Μαρτ 2016, εναγώνια προσπάθεια του δημάρχου στο
δημ.συμβούλιο να προστατέψει απόπειρες κλοπής δημοσίου χρήματος το 2010 και
ανέντιμο μηχανικό που υπέγραφε …«χωρίς έλεγχο» (ενώ ο δήμαρχος γνωρίζει
καλά 100δες στοιχεία). Κ.π.ά αιρετο-εργολαβικά παραδείγματα].
9. A ιτία της 3πλής κρίσης είναι μόνο η διαφθορά. Σεβασμιότατε, 10δες χρόνια τα
λέμε «στου κουφού την πόρτα….». Δυστυχώς ζούμε σε 3πλή κρίση, πνευματική,
πολιτική, οικονομική, που προκάλεσε από 10ετίες το αποτυχημένο πολιτικό
σύστημα, με στόχο του & εργαλείο του μαζί «το δημόσιο χρήμα, ξέφραγο αμπέλι,
μπέστε σκύλοι ..». Αλληλέγγυοι διαφθοράς αιρετοί, παράγοντες & παραγοντίσκοι.
Ο κλέφτης= μάγκας, ο τίμιος βλάκας. Γι αυτό η κοινωνία & η οικονομία έγιναν
παρανάλωμα της διαφθοράς & της διαπλοκής, α) διεφθαρμένοι & αντιπαραγωγικοί
τομείς, δημόσιος & ιδιωτικός, β) υπερχρέωση κράτους και ιδιωτών, γ)70% ξένα
προϊόντα. Από συνθήκη Μάαστριχτ 1/1/1993 η παραγωγική βάση κατέρρευσε,
δεν παράγουμε πλούτο, επομένως δεν προκύπτουν δημόσια έσοδα,.. «το τέλος».
10.Η ανάσταση & η σωτηρία της κοινωνίας μας (πνευματική, πολιτική, οικονομική),
θα προκύψει, 1
ον
κυρίως από τον αυστηρό έλεγχο του δημ. χρήματος (το
«διαύγεια» είναι λίγο, απλή διαφάνεια π.χ 6μηνιαία δημοσίευση πίνακα των
πληρωμών κάθε δήμου, Νομαρχίας, ΝΠΔΔ, ...). Αμέσως & ξαφνικά θα προκύψει
αποθάρρυνση των ανέντιμων & ανίκανων και ενθάρρυνση τίμιων & ικανών.
Μόνο έτσι θα αυτοκαθαρισθούν οι φορείς με το δημ. χρήμα. 2
ον
η Ελλάδα έζησε &
έγινε ισχυρή με «το αλέτρι, την κλίτσα, τη βάρκα» & ενοικ/να δωμάτια από 1980.
Σε 20ετία, έτσι πάλι θα σωθεί «τρακτέρ, μονάδα, καράβι, ξενώνας».
11. Παράκληση όλων μας στον Μακαριότατο Αρχιεπίσκοπο, στην Ιερά Σύνοδο, στις
Μητροπόλεις, να προπαγανδίζουν & να απαιτούν από το Κράτος αυστηρούς
κανόνες στη διαχείριση του δημοσίου χρήματος & των δημόσιων υποθέσεων, να
θεσπισθούν ίδιοι κανόνες για αγίους (τίμιοι) και διαβόλους (κλέφτες). Μακάρι να
θεσπίζονταν «θρησκευτικός όρκος σε κάθε συναλλαγή, ταμιακή & διοικητική». «Η
αλήθεια & η τιμιότητα είναι ευλογίες, το ψέμα & η διαφθορά κατάρες».
12.Υποκλινόμαστε στις αλήθειες της Παλαιάς & Καινής Διαθήκης, στην αλήθεια του
Χριστού μας, που είναι ο μεγαλύτερος επαναστάτης του κόσμου με το ισχυρότερο
όπλο «αγάπη», που τα τότε αυτοδιοικητικο-πολιτικά συμφέροντα τον σταύρωσαν
(πλουτισμός, σκλαβιά, ισότητα). Από τότε-σήμερα τα συμφέροντα «οι λύκοι» με
την υποκρισία «μορφής προβάτου» τον λιβανίζουν και τον χρησιμοποιούν.
13.«Πού να σε κρύψω, γιόκα μου, να μη σε φτάνουν οι κακοί; … , Χίλιες φορές να
γεννηθείς, τόσες θα σε σταυρώσουν», (οι πόνοι της Παναγιάς, Βάρναλης, 1922).
14.«Πάντα στον κόσμο θα’ρχεται Παρασκευή Μεγάλη & κάποιος θα σταυρώνεται για να
σωθούν οι άλλοι», (Γκάτσος). Καλό Πάσχα & πνευματική ανάσταση της κοινωνίας.
15.«Όστις θέλει οπίσω μου ακολουθείν, απαρνησάσθω εαυτόν και αράτω τον σταυρόν
αυτού, και ακολουθείτω μοι». Αιρετοί αντί σταυρού, τη διαφθορά. Φε , λλάς
(Ξεν.)
16.Άξιε Σεβασμιότατε κκ Γεώργιε, υποκλινόμαστε στο πνευματικό Σας μεγαλείο.
« ντεινε πό τ ς σήμερον καί κατευοδο καί ρχιεράτευε. Ε ησαν τά τη σου
πολλά, ρχιερατεία σου ε δόκιμος καί διακονία σου καλλίκαρπος. ξιος».-