Ενημερωτικές εκδηλώσεις στην Άμφισσα, το Καρπενήσι και τη Λιβαδειά θα πραγματοποιήσει η ΔΕΔΑ στις 3, 4 & 5 Μαΐου 2023 με στόχο την έγκυρη και υπεύθυνη πληροφόρηση των πολιτών για τα έργα επέκτασης των δικτύων διανομής φυσικού αερίου.
Κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων, οι πολίτες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για την πορεία υλοποίησης των έργων, καθώς και για τα οφέλη του φυσικού αερίου, όπως ενιαία και ποιοτική θέρμανση σε όλους τους χώρους χρήσης, ζεστό νερό οποιαδήποτε στιγμή, γρηγορότερο μαγείρεμα, χαμηλό κόστος συντήρησης του λέβητα και πλήρης έλεγχος της ποσότητας φυσικού αερίου που έχει καταναλωθεί.
Επίσης, οι ενδιαφερόμενοι καταναλωτές -οικιακοί και εμπορικοί- θα μπορούν να λάβουν αναλυτικές πληροφορίες για τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο φυσικού αερίου και να πραγματοποιήσουν, με τη βοήθεια στελεχών της ΔΕΔΑ, άμεσα κι επί τόπου, την αίτηση σύνδεσης με το δίκτυο.
Υπενθυμίζεται ότι οι ενδιαφερόμενοι μπορούν ήδη να εκδηλώνουν το ενδιαφέρον τους για σύνδεση με το δίκτυο και μέσω της επίσημης ιστοσελίδας της ΔΕΔΑ (deda.gr/map/), αξιοποιώντας την 100% έκπτωση στα τέλη σύνδεσης που η ΔΕΔΑ προσφέρει φέτος σε οικιακούς και εμπορικούς καταναλωτές.
Αναλυτικά, το πρόγραμμα των ενημερωτικών εκδηλώσεων, που διοργανώνει η ΔΕΔΑ σε συνεργασία με τους δήμους Δελφών, Καρπενησίου και Λεβαδέων, είναι το εξής:
· Τετάρτη 3/5/2023 Άμφισσα
10:00 π.μ. – 14:00 μ.μ.: Εκπρόσωποι της ΔΕΔΑ θα βρίσκονται στην αίθουσα του Δημοτικού Συμβουλίου του δήμου Δελφών στην πλατεία Κεχαγιά, προκειμένου να απαντήσουν στα ερωτήματα των πολιτών και να παρέχουν πληροφορίες για τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο φυσικού αερίου.
· Πέμπτη 4/5/2023 Καρπενήσι
10:00 π.μ. – 14:00 μ.μ & 17:00 μ.μ.– 20:00 μ.μ.: Εκπρόσωποι της ΔΕΔΑ θα βρίσκονται στο κεντρικό δημαρχείο Καρπενησίου (Εθνικής Αντιστάσεως 1), προκειμένου να απαντήσουν στα ερωτήματα των
πολιτών και να παρέχουν πληροφορίες για τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο φυσικού αερίου.
- Παρασκευή 5/5/2023 Λιβαδειά
10:00 π.μ. – 14:00 μ.μ.: Εκπρόσωποι της ΔΕΔΑ θα βρίσκονται στην κεντρική πλατεία Λιβαδειάς (πλατεία Εθνικής Αντίστασης) προκειμένου να απαντήσουν στα ερωτήματα των πολιτών και να παρέχουν πληροφορίες για τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο φυσικού αερίου.
10 ερωτήσεις – 10 απαντήσεις
για τη διαδικασία σύνδεσης με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ
1. Ενδιαφέρομαι να συνδεθώ με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ. Ποια βήματα πρέπει να ακολουθήσω;
Επισκέπτεστε την επίσημη ιστοσελίδα της ΔΕΔΑ (deda.gr/map/) και επιλέγετε «Έλεγχος Διαθεσιμότητας». Καταχωρείτε την ακριβή διεύθυνσή σας και τα στοιχεία που ζητούνται. Επιλέγετε υποβολή. Αμέσως μετά εμφανίζεται ένα μήνυμα το οποίο σας ενημερώνει εάν είστε εντός ή εκτός του δικτύου της ΔΕΔΑ.
2. Εάν είμαι εντός του δικτύου, πώς μπορώ να κάνω αίτηση σύνδεσης;
Εάν είστε εντός δικτύου, θα λάβετε ένα email στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει με έναν μοναδικό κωδικό για να μπορέσετε να συνδεθείτε στην ηλεκτρονική πλατφόρμα myDEDA και να διαχειριστείτε την αίτηση σας ηλεκτρονικά.
3. Εάν είμαι εκτός δικτύου, θα ενημερωθώ όταν η διεύθυνση του ακινήτου μου ενταχθεί στο δίκτυο;
Ναι. Εάν επιλέξετε το πεδίο «Συμφωνώ να λάβω ενημέρωση όταν θα καταστεί εφικτή η σύνδεση του ακινήτου μου με φυσικό αέριο», τότε η διεύθυνσή σας θα προστεθεί στις οδούς με εκδήλωση ενδιαφέροντος και θα ληφθεί υπόψη για την μελλοντική επέκταση του δικτύου της ΔΕΔΑ. Μόλις το ακίνητό σας ενταχθεί στον προγραμματισμό επεκτάσεων δικτύου, θα ενημερωθείτε από εκπρόσωπο της εταιρείας μας.
4. Πού μπορώ να δω τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την αίτηση σύνδεσης;
Στην επίσημη ιστοσελίδα της ΔΕΔΑ www.deda.gr, στο πεδίο «Πελάτες» μπορείτε να δείτε τα δικαιολογητικά που απαιτούνται ανάλογα με την κατηγορία που ανήκετε (οικιακοί, εμπορικοί, βιομηχανικοί καταναλωτές, δημόσιοι οργανισμοί). Για όλους τους οικιακούς πελάτες είναι απαραίτητο να προσκομιστούν φωτοτυπία ταυτότητας και υπεύθυνη δήλωση για το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ακινήτου.
5. Μετά την υποβολή των στοιχείων και των δικαιολογητικών που απαιτούνται για την αίτηση σύνδεσης, ποια διαδικασία ακολουθεί;
Μετά τη σωστή υποβολή των στοιχείων και των δικαιολογητικών, ακολουθεί η αυτοψία του ακινήτου για να οριστεί η θέση του μετρητή και η υπογραφή της σύμβασης σύνδεσης, ώστε να κατασκευαστεί και να ενεργοποιηθεί η παροχή.
6. Εάν έχω κάνει λάθος κατά την υποβολή των στοιχείων, πως θα ενημερωθώ;
Θα σας σταλεί μήνυμα στην πλατφόρμα myDEDA και στο προσωπικό σας email ώστε να προχωρήσετε στις αναγκαίες διορθώσεις.
7. Μπορώ να υπογράψω τη σύμβαση εάν δεν είμαι ο ιδιοκτήτης του ακινήτου;
Θα πρέπει να έχετε εξουσιοδότηση από τον ιδιοκτήτη του ακινήτου για την υπογραφή της σύμβασης και κατά την υποβολή της αίτησης να καταγράψετε σωστά τα στοιχεία του ιδιοκτήτη.
8. Μέχρι πότε είναι δωρεάν τα τέλη σύνδεσης με το δίκτυο διανομής της ΔΕΔΑ;
Φέτος, η ΔΕΔΑ παρέχει 100% έκπτωση επί των τελών σύνδεσης για οικιακούς καταναλωτές (κεντρική και αυτόνομη θέρμανση) και εμπορικές επιχειρήσεις ή επαγγελματίες (εκτός βιομηχανιών).
9. Μπορεί κάποιος να κάνει αίτηση για σύνδεση με το δίκτυο φυσικού αερίου, αλλά να συνεχίσει να χρησιμοποιεί τον λέβητα πετρελαίου;
Μετά την ολοκλήρωση της κατασκευής της παροχής, ο καταναλωτής πρέπει να ενεργοποιήσει την σύνδεση εντός ορισμένου χρονικού διαστήματος που ορίζει η σύμβαση. Εάν δεν τηρηθεί η προθεσμία ενεργοποίησης, τότε οι καταναλωτές χρεώνονται με τα τέλη σύνδεσης.
Αξίζει να σημειωθεί, πάντως, ότι το φυσικό αέριο παραμένει ανταγωνιστικότερο σε σχέση με τα υπόλοιπα συμβατικά καύσιμα, ενώ μεταξύ των πλεονεκτημάτων του περιλαμβάνονται η ενιαία και ποιοτική θέρμανση σε όλους τους χώρους χρήσης, η δυνατότητα για ζεστό νερό οποιαδήποτε στιγμή, γρηγορότερο μαγείρεμα, το χαμηλό κόστος συντήρησης του λέβητα και ο πλήρης έλεγχος της ποσότητας φυσικού αερίου που καταναλώνεται.
10. Εκτός από την επίσημη ιστοσελίδα της ΔΕΔΑ, υπάρχει κάποιος τηλεφωνικός αριθμός της εταιρείας στον οποίο μπορούν να απευθύνονται οι ενδιαφερόμενοι κάτοικοι;
Για περισσότερες πληροφορίες ή τυχόν απορίες, οι κάτοικοι της Άμφισσας και του Καρπενησίου που ενδιαφέρονται να συνδεθούν με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου μπορούν να καλούν στον τηλεφωνικό αριθμό 216 2000466 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 9:00π.μ.-17:00μ.μ). Οι κάτοικοι της Λιβαδειάς μπορούν να καλούν στον τηλεφωνικό αριθμό 216 2000433 (Δευτέρα έως Παρασκευή, 8:00π.μ.-15:00μ.μ).
Τα 5 βήματα για την ενεργοποίηση της σύνδεσης με το δίκτυο διανομής φυσικού αερίου της ΔΕΔΑ
Οι ενδιαφερόμενοι των οποίων τα ακίνητα βρίσκονται εντός του δικτύου διανομής φυσικού αερίου, μπορούν να ακολουθήσουν τα ακόλουθα 5 βήματα για τη σύνδεσή τους:
Βήμα 1: Μπείτε στο deda.gr/map/, συμπληρώστε τα στοιχεία σας & ελέγξτε τη διαθεσιμότητα δικτύου στην περιοχή σας. Εάν βρίσκεστε εντός δικτύου, θα λάβετε ένα επιβεβαιωτικό email με κωδικούς σύνδεσης στο myΔΕΔΑ.
Βήμα 2: Μπείτε στο my.deda.gr και ολοκληρώστε την αίτησή σας. Μετά τη σύνδεσή σας στην πλατφόρμα μπορείτε να βρείτε στο μενού επιλογών «οδηγό χρήσης» με όλα τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε.
Βήμα 3: Αφού ολοκληρώσετε τα βήματα 1 & 2, η ΔΕΔΑ θα πραγματοποιήσει αυτοψία για να καθοριστεί η θέση του μετρητή σε συνεννόηση με τον πελάτη και θα σας στείλει τη σύμβαση σύνδεσης. Μετά την υπογραφή της σύμβασης θα τοποθετήσει τον μετρητή σας με όσα ορίζονται σε αυτή.
Βήμα 4: Υποβάλλετε τη μελέτη εσωτερικής εγκατάστασης και υπογράψτε σύμβαση με τον πάροχο φυσικού αερίου της επιλογής σας.
Βήμα 5: Υποβάλλετε αίτημα αυτοψίας εσωτερικής εγκατάστασης και εμείς θα ενεργοποιήσουμε τη σύνδεσή σας.