"Οι Καταλήψεις του Συρμού"
Ακόμη δεν λειτούργησαν τα Σχολεία μας και σε πολλές πόλεις παρατηρείται το φαινόμενο να κλείνουν οι Σχολικές Μονάδες η μία μετά την άλλη.
Τα αιτήματα γνωστά και εν μέρει αποδεκτά: λιγότεροι μαθητές ανά τμήμα, πρόσληψη αναπληρωτών εκπαιδευτικών, καθορισμός της εξεταστέας ύλης για τους μαθητές της Γ' Λυκείου, που θα συμμετάσχουν φέτος στις Πανελλαδικές Εξετάσεις.
Ωστόσο, από την πρώτη στιγμή, αναρωτιέμαι, μήπως, άραγε, τα εν λόγω αιτήματα αφορούν απευθείας στην Ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας;
Μήπως θα ήταν φρόνιμο οι Μαθητές μας να συντάξουν ένα έγγραφο με τα αιτήματά τους και να το προωθήσουν με Νόμιμο τρόπο στην καθ' ύλην αρμόδια ΔΔΕ της περιοχής τους και από εκεί να διαβιβαστεί στο Υπουργείο Παιδείας;
Μήπως η οργάνωση και η συμμετοχή τους σε μία πορεία διαμαρτυρίας μετά τη λήξη των μαθημάτων τους, προβάλλοντας τα αιτήματά τους, χωρίς να χάνονται πολύτιμες διδακτικές ώρες, θα είχε τα ίδια αποτελέσματα με αυτά των καταλήψεων, χωρίς μάλιστα να προκαλούνται φθορές στη δημόσια περιουσία;
Μήπως οι καταληψίες δε σέβονται τους συμμαθητές τους και τούς στερούν το πολύτιμο Μορφωτικό Αγαθό;
Ποιος είναι υπεύθυνος για την Υγεία των Μαθητών μας και τη μη διασπορά του Ιού covid-19 τώρα που έχουν καταλάβει τα σχολεία και τελούν άνευ επιτήρησης ενηλίκων; Εδώ να υπενθυμίσουμε οι Γονείς ή οι Κηδεμόνες τους φυσικά.
Μήπως -προτού προσληφθούν Συνάδελφοι-Αναπληρωτές- μια λύση θα ήταν να κάνουν επιτέλους οι συνάδελφοι που μονίμως έχουν μειωμένο ωράριο έστω για μια φορά το κανονικό τους όπως όλοι μας;
Λύσεις υπάρχουν πολλές, αρκεί να πρυτανεύσει η Λογική και η Σύνεση. Μερικοί αρέσκονται στο να πετροβολούν τη Δημόσια Εκπαίδευση, όμως το πόσο πολύτιμη είναι φάνηκε από τις φετινές επιδόσεις των μαθητών μας στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, όπου η μακρά και αφύσικη απομάκρυνση των Παιδιών μας από το σχολείο συνέβαλε με τη δική της ποσόστωση στην κατακόρυφη πτώση των βάσεων εισαγωγής στις Σχολές της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
Υγιαίνετε Dora Natsiou